Hicran27 Ben antepteyim devlete gidiyorum eşim hiç benimle giremedi maalesef 19 haftalk oldum bu ay öele gidelim oda görsün oğlunu😂
Babyy1S ilknr_ylmz94 her hastane icin gecerli degildir ben daha yeni gittim eşimle muayneye refakatci de 2 kisi kalicak yanimda
Seval22 Prmdk benim eşim hep giriyor istanbuldayız ama tüm hastaneleri aradım iyi olan hastanelerden eş alanı tercih ettim
Seval22 Sevgiglc ben Avrasya gob Atilla Okura gidiyorum aliyor Özel levent hastanesinde Halise Yolli hocada alıyor