tazeanne21 dualarım seninle Canım benim bnde 1.5 ay önce bebekten kordon kanı aldılar benim su fazlalılığı var o yüzden bebeğimde down sendromu olma ihtimali var dediler kromozom fazlalılığı yüzünden yaptım çok şükür hiç bir sorun çıkmadı gayet sağlıklı iyi suan sadece su fazlalılığı var oda erken doğum riskim var her an tetikteyim bekliyorum öle 33+5 deyiz ama içini fera tut çünkü yanılma payı çıkıyor kötü düşünme Canım benim allah güzel haber versin sağ sağlim hayırlısı ile kucaklarımıza alalalım