Aysnduru Ne yapabilirim yardım lütfen doğadan kayısı lı form çayı içebilirmiyim bebeğime bi zararı olabilir mi acaba 11 haftalığım
oykuduru21 Aysnduru çayın zararı var mı bilmiyorum canım ama ben her gün bi tane activia yiyorum çok rahatım kabızlık yaşamadım yediğimden beri
Deletedmom417 Aysnduru Doktoruna söylemeden içme. Üstelik genelde doktorlar kabızlık için duphalac şurup veriyor😊
Deletedmom95 Aysnduru oyle hazır çaylar tüketmeyin. Sabahları aç karnına kuru kayısı yiyin. Turşu suyu için kabızlığa birebir 😅 karbonhidrat ı azaltın bol su için 🌺
biranneikikedi Aysnduru ben çay içmedim bence içme doktoruna sormadan, doktorunla bi görüş senin haftalarında bana ilaç yazmıştı kanama ıkınmamam için. Şimdi de bol kayısı lifli gıdalar yerken, tuvalette mutlaka ayak yükseltici tabure kullanıyorum