Muyesser03 11 Aralık bim de bebek ürünleri indirimde Wee baby nin biberon emzik iyi midir fikri olan paylaşabilir mi 🤗
Mom092 Muyesser03 ben almıştım gecenlerde yine gelmişti bence çok güzel wee baby zaten iyi bi marka ☺️
Deletedmom95 Muyesser03 bende wee baby ikili cam biberon aldım. Cam olması sağlık açısından da iyi wee baby de zaten marka 👍🏻