RDT böbrek ağrısına en güzel şey bol su içmek kum ya da taş diye düşünmeyin belki iltihap da olabilir karantinaniz bitene kadar bol su için biraz abartı su içmeyi belki atarsınız. Karantina bitince de kontrole girersiniz. İnşallah ciddi bir şey yoktur