Ocakannesii 34+2 deyim kızlar bugün kontrolüm vardı Allaha şükür herşey yolunda ama baş çapı iri olcak dedi normal doğumu etkileyebilir falan dedi sizlerde yaşadınız mı bu durumu yada normal doğum yapabildiniz mi??
Naaz Ocakannesii ablamada öyle demişlerdi hatta normal doğmaz diye sezeryan oldu. Doğdu kafası normaldi hatta beyin cerrahine falan götürdük doğumun ertesi günü ultrasonla baktı. Dr bu çocuğun kafasının nesi büyük ya falan dedi.hiç bir sıkıntı yok şükür simdi kocaman oldu.
Ocakannesii Dilanilngi Kaçıncı haftanızdasınız acaba normal doğumu etkiler mi cok merak ediyorum iki üç hafta sonra çatı muayanesi yapcak belki o zaman belli olur 🤷🏻♀️
Ocakannesii Naaz Bana doğduğunda siz anlamazsınız falan dedi iri dedi cm olarak acaba normal doğuma çok engel mi onu merak ettim teşekkür ederim ☺️🙏🏻🙏🏻
Dilanilngi Ocakannesii 38’nci haftadayız evet baya ileriden giderse etkiler demişti Dr ama son haftalar netleşir dedi bizim öyle de oldu şuan normal doğum için sorun değil kafa ölçüsü