Ayskem Folik asit olarak doktorunuz neyi önerdi ben folbiol kullanıyorum ama yorumlarda kötü felan yazılmış bilgisi olan ??
RuveydaYasin Ayskem canım yorumlaya bakma doktorun ne önerdiyse onu kullan doktordan daha iyi bilecek halleri yok ya içini ferah tut
pinar92_ Folicus plus kullanıyorum bende. Kullandığınında kötü olduğunu sanmam ama genede doktoruna danışıp değiştirebilirsin içine sinmiyorsa eğer :)
Purpura26 Ayskem Benim aile hekimim folbiol yazmıştı. Kaıdn doğum doktoruma söyledim dozu çok yüksek okadar yüksek doza ihtiyacımız yok dedi. Başka folikasit verdi. Dün de başka bir doktora gittim gebelik için o da folbiolu önermedi dozu yüksek dedi. https://www.hepsiburada.com/assos-folic-iod-30-tablet-pm-HB00000HMXU5 bunu kullanıyorum şuan içinde iodda varmış
Derinsmom Ayskem folbiol içeriğindeki folik asit diğer folik asit içeren ilaçlara göre fazla bence onu kastediyorlar. Doktorunuz ne dedi bu konuda peki
ssnnmmm Ben hamile kalmadan 2ay önce solgar almıştım bebeğimi öğrenip doktora gidince çok güzel aynen kullanmaya devam edebilirsin dedi
BNNRTNCKLC Ayskem bende folbiol kullanıyorum hiç bir zararını görmedim zaten fazlası idrarla atılıyor .
Tatliheyecan Bende ilk folbiol kullanmıştım ancak 2 ayımda şuanki doktoruma gitmeye başladım o bana folidays verdi ve ilk kullandığımın bana mide bulantısı uyku ve sersemlik yaptığını farkettim bırakınca kendime geldim açıkcası.
Zafsim0801 Ayskem bende en baştan beri folbıolll kullandım vallla şükürler olsun bana ilk sağlık ocagıııı vermıstıııı özel doktoruma gittgimdeee devam edebilirsin dedi tabi artık 20 haftalık olduk bıraktık vitaminlere başladık
Ayskem Yani o kadar şey duyuyoruz ki yok şöyle kötü yok böyle kötü insan tereddüte düşüyor rutin kontrolde en iyisi doktor a sormak bide en iyisi için folidoce yazmışlar 🙄