TDE Bebeğin şampuanını hangi marka aldınız? Bir de sadece şampuan yeterli mi vücut yağı veya losyonu almak gerekli mi?
aybkkra TDE ben yağ losyon kullanmayı düşünmüyorum zaten çok narin oluyorlar şampuan mustela aldım içeriği temiz denildiği için
OA3905 TDE Ben mustela set aldım biraz pahalı evet ama uzun süre kullanılacak bişey sonuçta. Şampuan vücut losyonu masaj yağı ve pişik kremi mevcut paketin içinde içeriği en temiz mustela geldi bana
Taze-anne TDE ben mustela nın setini aldım içeriği daha temiz olduğu için. Yenidoğan da cilt kuruluğu çok olur cildi daha hassastır o yüzden vücut losyonu da setin içinde zaten.
Duygukocc TDE uni baby saç be vicut şampuanını kullanıyorum losyon değilde bence mutlaka bebek yağı al sancısı oluyor masaj yapıyorsun cildi kuruyor masaj yapıyorsun kafası kaşları konak oluyor sürüyorsun bebeğim 3 aylık her banyodan sonra yüzü dahil heryerine bebek yağıyla masaj yapıyorum rahatlatıcı oluyor bebeklere
TDE OA3905 nerden aldınız peki ben de gördüm o seti trendyoldan filan alsam güvenilir mi bilemedim e bebekte ya da jokerde filan göremedim o seti
Sadeceduygu TDE bebek yağı önerilmiyor gözenek tıkadığı için, mustelanın şampuan, losyon ve pişik kremini aldım
OA3905 TDE Trendyol dan aldım ben yorumlar çok iyiydi sorun yaşayan insanlarla karşılaşmadım o yüzden güvenerek aldım
Taze-anne TDE yağın gözenek tıkadığını duymuştum losyon daha iyi dediler ama setin içinde hepsi var yani onu da almış oldum artık . Ben trendyoldan aldım gayet güzel paketli hatta çantasıyla birlikte geldi. Tavsiye ederim 🥰
Ozgglt_ Ben Bübchen ‘ in şampuanını , bakım sütünü , bariyer pişik kremi ve pudrasını aldım. İçeriği temiz ve güzel ürünleri var
Ozgglt_ TDE araştırabilirsiniz gayet güzel ürünleri. Carrefourda migrosta var ve temiz içerikli en önemlisi