Daha yeniyiz ama 44 ile hamile kaldım, 46 kiloya kadar çıktım bı ara şimdi gene 44.2 geliyorum. Sanırım geçen hafta şişkinlikten 46 çıktı yoksa yediğim şeyler aynı bir haftada iki kilo vermiş olamam 😅
Bu arada daha 11+4🍋 üçüncü ayımız bitmek üzere 💕 Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak 😅😂
Ama karnım erkenden çıktı şu an göbüşüm 20 haftalık gibi 😂😂🤰🏻🐣