krmzoje Canım ben de çatlatma iğnesi vurulduğunda 18. güne kadar adet olmamıştım acaba hamile miyim diye düşünüp düşünüp duruyordum kan verdim benim de değerim düşük çıktı yani sıfıra yakın çıktı işte ondan sonra kendi kendine psikolojikmen şey oldu galiba adet oldum bu çatlatma yinesi olayı birazcık psikolojik olarak da bizim ertelememizi geri atmamızı sağlıyor bir bekle 20güne kadar falan olmazsan zaten gebelik vardır diye düşünüyorum