Merhaba güzel anneler ben 8 haftalık hamileyim 3 hafta önce kese görünmüştü. Bugün kalp atışı duymak için esenler kadın doğum hastahanesine gittim. Kalp atışı duyulmuyor , kese hala var bebek tututamamış olabilir dendi. Araştırma ve özel hastanede renkli ultrason çekebileceğim söylendi aynı durumu yaşayanlar neler yaptınız sonra nasıl sonuçlandı durumunuz? Tedirgin oldum biraz var mı yok mu bebek gerçekten anlayamadım.