Zelihaoguzhan maşallah 😊 benim kızımında burnu böyle duruyordu hatta doktor gülüyordu burnumuz biraz büyük sanki diyordu 😍 büyük burunlu bekliyordum bi doğdu ki minicik bir burun 😅 suyun içinde durdukları için şiş oluyorlar Doğumdan sonra iniyor şişlikleri