Bernaseyit kuzum yaptırmadım bende Doktoruma dedim ki Ben bı bebeğimi aldırmak istemiyorum kötü birşey çıksa da aldırmayacamm ha dedim derseniz bir tedavisi var tamam yapalım ama dersen tedavisi yok sonuç ne çıkarsa o boşu boşuna kendimi 6-7 ay sıkıntıya sokmak istemiyorum çok üzülürüm bu sefer bebeğimize üzerim dedim