Ya allahaskina biz oje dahi surmuyoruz saç boyamak nedir heleki bu korona döneminde asla bence yapılmamasi gereken birşey ölmeyiz sonuçta ama o bebekdeki hasarı yillar sonra ortaya cikip riske atmak bence mantıksız 9 ay bebeğin için sabretmek zor değil bence.benim fikrim ben yaptırmadım yaptirmamda yaptiranada bişey diyemem ama vicdan meselesi herkesin ayrı.