Merhaba arkadaşlar, ağustos ayında 16 haftalık düşük yaptım, önce suyum geldi ve su geldiğinde bebeğimin kalp atışı vardı. Biz yine de trombofili paneli testi yaptırdık, test sonucunda;
-protrombin G20210A : normal
-faktör v leiden G1691A : normal
-MTHFR C677T : homozigot polimorfizm
-MTHFR A1298C : normal
görünüyor. Önümüzdeki hafta içi doktora gidicez ama beni yine de merak bastı, bunlardan anlayan, başına gelen var mı acaba?