2 gun atesim vardi dusurduk. Cok sukur Allaha covid testimde negativ cikdi. Ve dun geceden beri bebeyim haraketleri baya asagida ve batiyor bana. Belim karnim hic biyerim agrimiyor. Bebeyim 29 haftadan beri baya asagida direnip kalmis. Dun gece sanki altdan kemiklerim catlicak sandim. Ve haraketleri orda. Baya bi agri oldu. Kasik agrim bile yok anca altda agri. Sabah yokdu simdi gine oldu o agri. Allaha sukur 36 haftayim. 1 haftada onden gidiyor.