Sevdelibol Arkadaşlar 11 Aralık Cuma günü bim aktuel ürünlerinde kiwi markasına aid elektirkli gögüs pompası geliyor daha önce bu markayı alan kullanan varmı anarınızda önerirmisiniz 😍😘.
Dorukunannesifatma Araştırdım yorumları gayet güzel fıyatıda çok uygun almayı düşünüyorum ınsallah bulabılırız:))
Sevdelibol Dorukunannesifatma 15 haftalık hamileyim peki almam erken mi yoksa dogumdan sonra durumamı göre alsam ama fiyatıda uygun diğer markalara göre kaçırmak istemiyorum sizce ?
Dorukunannesifatma Sevdelibol her zaman gelmıyo sanırsam ben 30 haftalıgım ,Doğumdan sonra işe başlayınca gerekli malum ben alıcam
Sevdelibol gamzetahsin google yorumlarda trendyol yorumlarda herkes memnuniyetini belirtmiş ama işte 😂
Mom092 Kızlar baktım göremedim ya ücreti ne kadarmış yorumları güzel kiwinin ürünleri iyi oluyor normalde ben hava nem. Kullaniyorum memnunum
Sevdelibol Mom092 119. Tlye geliyor canımm. Hava nemlendirici nasıl oda o hafta geliyor memnunmusun nasıl