Ipekyuksel Çin takvimi diye birşey buldum internette, 2018de doğacak bebeklerin cinsiyetini gösteriyormuş. Bi kaç tanıdığımın doğru çıkmış bende yaptım kız çıktı halbuki oğlum diye seviyorduk 😍😘
Obsesifk Ipekyuksel otomatik hesaplayanı yap birde rus takvimi var onuda dene benim ikisinde de erkek çıktı 15 haftalığız daha cinsiyetini bilmiyoruz 🙂
Secilylmaz Bende çin takvimine göre bakmıştim kizlar.. Erkek diyodu ama bi kızım olucak 33. Haftalık hamileyim☺ O yüzden tutmayabiliyor yani o takvimler👼🏽
Nida Ben Çin takvimine otomatik hesapladım kız çıktı .Daha ultrasonda öğrenmedik bakalım.Ama buna göre hamilelik planlayanları bile gördüm
Temmuzz Çin takviminde gebe kalınan tarih derken son regl tarihi değil hamile kalınan tarihi yazıyosunuz değil mi. Örn benim son regl tarihi Ekim ayı ama hamile kaldığım tarih kasım .