Ben 35+2 haftlağım. 1 buçuk aydır aynı şekilde kaşınıyorum.Eşimde.İlaç kullandık eşimin ki geçiyo bende ki geçmediği için tekrar bulaşıyo😔İlaçlar alerji yaptı bana daha beter oldum.Şuan sadece derimin iyileşmesi için kremler kullanıyorum.Çok kötü oldu vücudum.Bi de doktorum Allerset diye bi alerji hapı verdi.Kaşıntı için o baya rahatlattı beni.En azından gece uyuyabiliyorum.Sana tavsiyem her gün nevresim değiştir.Her yeri sirkeli suyla sil.Kısa programda çamaşır yıkama ve ütüsüz asla giyme.Çoraplara kadar ütülüyorum.Çok uğraştırıcı ama en azından tedavisi var.Atlatırız inşallah 🤲