Kızlar bugün 33+1 olduk ama 32+6 da hastaneye kontrole gittiğimde bacagimdaki olayı Nts ye bağladılar orda 1 tana sandım cıktı ve 4 tane serum bağladılar ama ağrı bacagimdaydi yürüyemiyorum sonra bana magnezyum yazdılar bende tam 33 oldum içtim ama ellerim yanıyor kızlar böyle sanki ateşte yakıyorum buz koyuyorum sabahtan beri ama fayda etmedi buzun soğukluğunu bile hissetmiyorum kızarmaya başladı parmak aralarım ama ellerimin hastaneye gittik acile hamileligimden dolayi igne yapamıyoruz kiraz gibi olurda gelin şişme olursa boğazında gelin dediler ama şuan ellerim çok yaniyor sizde de oldumu acaba magnezyummu yan etki yaptı ki vallaha dayaniyorim artik😥