Battaniyeli Kızlar evraklarım hazır .devlet hastanesine başvuru yapcm.süreç nasıl ilerliyor ,neler yapılıyor anlatır mısnız
nisan-23 Battaniyeli benim daha önce iki gebeligim var ikinci düşük 8 yaşında bir kızım var çok şükür 1 yıldır korunmuyorum devlete başvurdum smear testi rahim filmi meme USG kan tahlili istendi eşimde spermiyogram ve kan tahlili verdi urolojiden rapor çıkartti soniclarla beraber evlilik cüzdanı kimlik fotokopisi ve nüfus kayıt örneğide alıp infertilite poliklinigine gittik dosya actilar sonuçlar normalmis sebepsiz infertilite 38 yaşindayim yaşından dolayi beklemeye gerek yok dedi doktor ocak ayına randevu verdi adetin ikinci yada üçüncü günü gel dedi folik asit ve bir vitamin yazdı kullan dedi hayırlısı bakalım
mbt34 Ben de devlette aşılama yaptırıyorum. Önceki testleri kabul etmediler. Her şey baştan hastaneden olsun istendi, eşimden de test aldılar. Sonrasında 3 ay klomen tedavisi uygulandıktan sonra aşılamaya geçildi.
Zeynep5353 mbt34 bendende evrak listesi istendi hepsini yaptim 29 aralıkta saglık kuruluk var aşilamaveya tüp denmedi bana cnm senden ne istediler evrak
mbt34 Zeynep5353 Aşılama için kurul lafı falan geçmedi. 3 ay ilaçtan sonra direk geçildi, rapor çıkardılar ilaçlar için sadece. Aşılama için de vukuatlı nüfus kayıt örneği, SGK dökümü, aile cüzdanı fotokopisi bir de kimliklerin fotokopisi istendi.
Zeynep5353 mbt34 bendende nerdeyse hepsi istendi saglık kurulu toplanckmi inza toplucaö hangisi uygnsa o yaplck işte banada