Benimde evlendik den sonra iki düşüğum oldu arka arkaya, sonra bı seneye kadar hamile kalamadım,stres yaptım haliyle her adetimde ağlardım bir daha hamile kalamayacam sanıyor insan, sonra ne vakit artk bıraktım kabullendim o ay gebe kaldım,şuan son ayimizdayiz, demem o ki stresi bırakın ve Allah’a tevekkül edin, rabbim vakti zamanını tayin etmiş elbet stres sadece yıpratır sizi.. süreci uzatır