turansmom1 bi sorayım ben bunu da, almasalar iyi olucak yani.
Şöyle bişey okudum ama doğru mu bilemiyorum; test sonucu pozitifse karar aldılarsa iade ediliyormuş, negatif çıkarsa iade edilmiyormuş. Saçma değil mi bu da 🙄
"Pandemi sürecinde özel hastanelerde vatandaşlardan pandemi tanısı ve tedavisinde alınan ücretler Sağlık Bakanlığının yayınladığı genelgeye uygun değildir. Özel hastanelerin aldığı ücret yasal değildir ve geri iade edilmesi gerekir.
Vatandaşların özel hastaneye tanıya gittiğinde testi pozitif çıkmışsa bu durum acil hal kapsamına girer. Özel hastaneler testten hiçbir ücret alamaz. Ama test negatif çıkmışsa onun parasını alabilir. Pandemi acil hal kapsamına girdiği için özel hastaneler tanı ve tedavide aldığı ücretin tamamını iade etmek zorundadır."