aylinsss hulya_1919 ben indirim var diye gitsem kapıdan girince mağazanın indirimi biter öyle bir şans 🥰e bebekten bisürü tekstil aldım bu hafta dün indirime girdi hepsi aldıklarımın yarı fiyatı oldu 🤣🤣
hulya_1919 aylinsss evet onu diyecektim e bebekte indirim var bıkaç parça daha alıcam galiba 😀 ben yapı olarak indirimsiz bişey almam beklerim hep ordan kazanıyorum sanırım
hulya_1919 aylinsss aylinsss bende almadım çünkü küçük bebeğe zor olur diye düşündüm kalın polarlı aldım bende 35 tlye e Bebek’ten indirimden almıştım zamanında
Seheroz hulya_1919 bende Şubat’ta yapmıştım dogumumu bira fazla geldi kıyafetler tulum almanızı onermem zaten şu dönemde çıkamayacağı için. Fazla geldi şapkası takımların içinde varsa ekstra almayın derim ve dikiş yeri olamyandan alın
Seheroz hulya_1919 yenidoğan degilde 3 ay olarak alın çok çabuk büyüyorlar. Zibininizda fazla geldi bana . Kilosu gelişimi nasıl olacak bilinmiyor o yüzden yine alabileceğiniz seyeli fazla almayin
hulya_1919 Seheroz zıbınlar hediye geldi ben almadım o yüzden biraz fazla oldu ☺️ 3 aylık belki bikac parça daha alabilirim
hulya_1919 91ARIN91ASK ben zorunda olmadıkça biberon ve emzik kullanmak istemiyorum o yüzden hasteneyede e bebek çok yakın en kötü ordan alırız dedim
hulya_1919 aylinsss 11 liraya sweetler var üst onlara bakıyorum kalınlığına göre fiyatı çok iyi indirimde 😀 alacağım sanırım