İyi geceler hanımlar 2 ci bebeğime hamileyim 6 haftalık daha ilk çocuğumda ilk haftalar yorgunluk halsizlik mide bulantısı çoktu ama şimdikine hiç öyle bişey yok sık idrara çıkmam dışında ve ara sıra karnımın altı ağırlıyor kasıkmı oluyor bilmiyorum henüz kontrole gitme şansım olmadı ama pazartesi günü gidecem inş sizce bu normalmi kendimi hamile hissetmiyorum😄