Mrb 10 haftalık hamileyim fakat sanki hiç hamile değilmişim gibi. Evet sabah bulantısı kusma idrara sık çıkma haksızlık yorgunluk uyku hali vs gibi herşeyi yaşıyorum . Biliyorum daha yeni yani çok küçük olduğu için hiç bişey hissedemedigimizi fakat biliyorsunuz heyecan bu yani sizde de durum böyle mi. Yani hamilesiniz ama hareketlerini falan hissetmediğiiz için degilmissiniz gibi. Bu arada sağlıkla sıhhatle alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🙏🥰