Hamile olduğumu öğrendiğim an sıgarayı bıraktım kusura bakmayın ama aklı olanda bırakır bırakamıyorum dayanamıyorum lafını asla anlamıyorum bursa bu postlara bu örneği cok verdim benim babam 15 yasından beri günde 5 paket icen biriydi simdi 60 küsür yasında ve sağlığı söz konusu oldu bıraktıı babam bırakırsa herkes bırakır gözüyle bakıyorum acıkcası tabrii caizse emzik gibi sıgarası sönmeden diğerni yakardı o derece.sıgara icenin bebeği kesin hasta olcak diye birsey tabiki yok su an 35 haftalığım erken doğum riskim var ve korkuyorum küveze vs gircek diye bebeğimin sağlığını düşünüyorum ödüm kopuyor. Ve birde sıgara icenler , bile bile riske atıyorsunuz riske atmaya inanın deymez kendi zevkiniz için 👎🏽 27 yasındayım 16 yasından beri bende iciyodum ama bıraktımm hamile bi kadına elinde sıgara hic yakısmıyor acıkcası..