Merhaba arkadaşlar 39+1 haftalık hamileyim bebeğim kanala inmemiş ama aşırı derecede adet ağrısı çekiyorum akıntılarım normalden biraz daha fazlalaştı çatı kemiğimde çok ağrıyor doğum habercisi olabilir mi doğum yakınsa bebek kanalda değilken ne gibi sorunlar olur