Nurmucize Prenses21 kese görünür bende 6 haftalik girdim 5.haftada kese gördüm bugün kontrolum vardi bebeği gördüm
Ohaezgi Prenses21 ben tesadüfen 5 haftalıkken öğrenmiştim bebeğimi göründü canım ama bazılarında daha geç göZükebiliyomuş diye duydum
Mervensn1 Prenses21 kan değerlerini takip etsen iyi olur sanki ben öyle yapmıştım kan değerim 6000 di gittiğimde kese göründü 6. Haftadaydım 2 hafta sonra gel dedi o zamanda kalp atışını duymuştuk🌸