isimsiz123 canım bende tüp bebek ile ikizlere hamileyim 29+6 olduk. Hamileliğim başından sonuna kadar hiç bir belirti yaşamadım bulantı kusma tiksinme ağrı kanama çok şükür olmadı endişelenmeni çok iyi anlıyorum içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz. Geçenlerde kahrevengi lekelenmem oldu agrı sızı hiç birşeyim yoktu,doktorum iltihap olduğunu söyledi çok şükür onun dışında yeni yeni sırt bel baskı hissediyorum