Merhaba arkadaşlar sanırım artık bu uygulamayi silmenin zamanı geldi sabah :)
Sabeh 11 gibi hastaneye yağışın yapıldı saat 17 de ameliyata alındım doktorum ve ameliyat ekibi coook iyidiler çok memnun kaldım panik ayağım olmasına rağmen hiç korkup paniklemedim Bayrampaşa kolan Hastanesi’nde Selver kolan tarafından sezeryan doğum oldu bebeklerimi henüz göremedim kiloları az ve solunum desteği alıyorlar ilk yuruyusum yapılmadı henüz idrarim azmis sonrada takip ediliyor istenilen sayıya gelene kadar yaticam bol bol bu içiyorum sütüm hala gelmedi sagicaklar gelir İnşallah dua edin lütfen kızlarım çabuk toparlansin