Merhaba kızlar. Ben Adalat kullanıyorum günde 3 kez yaklaşık 1.5 aydır. Fakat ne zaman tuvalete gitsem afedersiniz dışkıyla birlikte ilaç bozulmadan çıkıyor. Doktora söyledim ikiye böl iç dedi. Onu da yaptım ama yine hiç emilmeden tuvalette çıkıyor. Nedenini bilen var mı?