Kızlar merhaba. İlk gebelik benim. Sanki göz segirmesi gibi , içimde sanki denizde yüzerken elini denize sokup çkarırsın böyle tuhaf bi his olur ya. Öyle bişiler oluyo son 3 4 gündür. Sanki içimde bişiler dönüyo yuvarlanıyor.. sizlerde de böyle hissedenler varmı. Tam anlamıyla Tekmeleri ne zaman hissedeceğiz acaba 🌍💙