Merhaba güzel anneler nasilsiniz iyimisiniz iyisinizdir inşallah biz çok iyiyiz çok şükür bugün yani az önce tam 39 hafta olduk çok az kaldi biliyorsunuz doğuma bende çok heyecan var sizde durumlar nasıl ağrılarınız sancılarınız varmı nasıl bi hamilelik dönemi geçiriyorsunuz ben bugün hastaneye gittim kontrolüm vardı doktor herşey güzel gidiyor herşey yolunda dedi ama hiç acilmam yok malesef biliyor um 1 hafta var daha ama ben artık kızıma kavuşmak istiyorum zaman geçmiyor uyku uyuyamiyorum çok güzel hisler bunlar ama dediğim gibi ilk dogumum ve çok korkuyorummmm 😂hadi birbirimize destek olalım sohbet edelim biraz 🌵