cnn34 058elf bugün doktora gittim hgc çok düşük dedi doktor yüksek ihtimalle gebelik sonlanıcak dedi ultrasonda herşey normal
cnn34 058elf siz yaşadınız mı böyle bişey.. benim gibi olup sağlıklı devam edenler de var düşükle sonuçlananda var yarın tekrar çağırdı doktor kan testine bakılacak
058elf cnn34 kaçtı hcg canım, benim ilk öğrendiğimde 380 di hastaneye gittim adet tarihimi söylediğimde geç döllenme olduğunu söyledi iki günde bir hcg artışına bakalım dedi bende araya haftasonu girince 4-5 gün sonra vermiş oldum 3900 e yükselmişti
cnn34 058elf maşallah canım keşke benimde öyle olsa 😔 adetim 2 gün gecikmişti ilk 38 çıktı 5 gün sonra sadece 111 oldu
058elf cnn34 ama ben adetim 9 gün gecikince verdiğimde 380 çıkmıştı canım bende hatta stres yapmıştm değerim düşük falan görünce arkadaşlarıma sormuştm adet günleri bir iki gün geçmesine rağmen 2000 3000 lerdeydi. ama Allah her şeyi yoluna koyuyo şu an 18 haftalığız🤲🏻 Sıkma canını başka doktora git istersen inşallah sağlıklı gebeliktir dua et 🌸