Aye_03 bende doğuma kadar kullanıcam benim başta çok morarıyordu kanıyordu yapamıyordum sanırım. Şimdi neredeyse hiç morluk yok. Önce iğnenin havasını alıyorum. Daha sonra göbeğimi iki parmağımla kalın şekilde sıkıyorum baya kalın. Sonra iğneyi birde sokup, işine yavaş yavaş bırakıyorum . Çıkardıktan sonra bastırıyorum. Sadece iğne vurduğum yerde kırmızı nokta oluyor o kadar