Mkblgrlyn elifkrc yatak odaniza beşik koyabilirsiniz ayri bi kosa bossa mesela o koseyi degerlendirebilirsiniz. Duvara stikırlar falan yapstirirp bebeginize ait bi kose olabilir
Mammimammi elifkrc yatak odanızda yer varsa bir köşeyi bebeginize yaparsınız. İlk dogumumu yaptığımda bizimde evimiz 1+1di. Makyaj masasını kaldırdık. O köşeye ona beşik ve şifonyer koyduk. Sizde öyle yaparsınız
elifkrc Mammimammi makyaj masasını kaldırırım ama ne dolap koyabilirim ne de eşyalarını ayrı yetten koyucak alanım var sadece beşik için makyaj masasını kaldırabilirim
Merinosunannesii elifkrc o zaman maalesef ki yapacak birşey yok taşınmaktan başka sadece beşik koyarsınız dolabını da bir kısım ayırıp bebeğinize dolap yaparsınız
Mammimammi elifkrc kıyafetleri için kendi dolabınızın bir bölümünü ayırırsınız. 1 yıl falan böyle idare edebilirsiniz.daha sonrra evi degiştirmeyi düşünüyor musunuz. Zaten bence şuan bu kadar küçükken ayrı oda yapmak mantıksız geliyor bana.
elifkrc Mammimammi evet bebek zaten kendi odasında yatmıyıcak ama dünyaya gelirkende bir sürü eşyası olucak kendi eşyaları için ayrı bir alan çok hayal etmiştim evimden de o kadar memnunum ki