Kızlar merhaba 🙋🏼♀️ 15 hafta 3 günlük hamileyim. Bu zamana kadar aşırı bulantili ilaçlı serumlu bı 15 hafta geçirdim. Başlarda gelen aşırı koku hassasiyetim hala geçmedi☹️ bulantılarımda eskiye göre fazlasıyla azalma oldu fakat koku hassasiyetim geçmediği sürece istem dışı kokulardan etkilenip yine çıkarıyorum bu kez. Acaba bu koku hassasiyeti durumu 9 ay boyunca sürüyor mu? İnanır misiniz şuana kadar çok zorlandım altlı üstlü oturduğumuz için annem bakıyor resmen bana. Bir yumurta dahi kiramiyorum bulantidan. Neyse ki azalmalar oldu fakat şu koku durumu beni bitiriyor. Sampuandan tutun deterjana herseyden çok tiskindim. Ne olacak bu halim bilmiyorum ya 😐😐