Kubra_6 canım o kadar uzun sene korunup hemen olmasını bekleme. Ben hap be prezervatifle korundum 4-5 ay olması yine bi o kadar buldu. O yüzden kendini strese sokma. Benek konusunu erteleyen bendim, ilk bir iki denemede olmayınca en çok üzülen yine ben oldum. Biz kadınlar böyleyiz sanırım. İnan takma, başka şeylerle meşgul ol. Eşinle ilgilen doya doya yaşa ilişkiyi, çünkü ben 9 ay devam eder ilişki olur diye düşünüyordum. Severek evlendik hemen her gün ilişki oluyordu şimdi 3 ay düşük tehlikesinden yanaşamadık… diyeceğim o ki Allah ol der ve olur. Rabbim gönlüne göre versin🙏🏻 Sen de bir gün tadacaksın o güzel duyguyu