Ben 29 yaşındayım ve 3 yıllık evliyim bende kendimi hazır hissetmiyordum neyse artık olsun dedim 3.ayda hamile olduğumu öğrendim nasip etti Allah.. Çok kafaya takınca olmuyor akışına bırak ben ilk ay hemen hamile kalcam sandım olmadı ayy nasıl üzüldüm anlatamam 😒 ama saçmalıktı tabi 3 yıl isteme sonra ben istedim şimdi diye hemen Allah nasip etsin loto mu bu 😂 velhasıl kelam tatlım nasibinde ne zaman anne olmak varsa o zaman olacaksın kafanı çok yorma bu kadar beklemişsin sakin bırak kendini baskı yakma kendi kendine ne zaman dogru zamansa Allah bilir o zaman olur sende bize söylersin ❣️