Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var daha önceden iki kez gebelik yaşadım ama erken haftalarda malesef düşükle sonuçlandı bu ay tekrar tedavi gördüm adetimi bekliyorum diğer iki gebelikte aynı şeyleri yaşadım göğüs hassasiyeti ve kasığa girip çıkan ani batmalar ama bu ay böyle bir şey yok. Her gebelikte aynı mı olur ? Farklı olabilir mi? Sizin adet öncesi en büyük belirtiniz neydi acaba?