papatya35 https://imgyukle.com/i/YEWxF0 şu takımı almayı düşünüyorum alanlar var mı kalitesi sizce nasıl ? Fiyatı baya düşmüş şuan 165 tl effort marka alıp kullanan var mı haydin cevapları bekliyorum 😌
Tugce1803 papatya35 Benim effort ama bu model değil. Gayet kaliteli güzel, yıkadım çekme, solma yapmadı
babyneseli papatya35 ben bu markanın başka modelinin aldım daha kullanmadım ama kumaşını felan çok beğendim kalın değildi, içini gösterecek kadar da ince değil ben memnum kaldım, kalıpları çok geniş bilginiz olsun 🤗
Kubradurmus papatya35 Ben bu modelin komple takımını aldım ekru renk daha doğum yapmadım kumaşı kaliteli çok beğendim ben.💝😌
Mujizam papatya35 Bende aynısını sipariş vereceğim bibulitlle diyen sayfada gördüm orda yaziyor bedenleri kaç kiloya kadar tercih edebilir
papatya35 babyneseli bir olumlu yorum daha teşekkürler 😘kalıpları geniş diye okudum bende rahat kalıptır yazıyordu zaten bedene de karar veremiyorum açıkçası ya daha doğuma 3 ay var daha kaç kilo alırım hiç bilemiyorum
babyneseli papatya35 Normalde L veya XL alacaktım, yorumlardan sonra 170-69kg M bile biraz bol geldi, kumaşıda esnek doğuma daha var ama o zamanda bedeni uyar 😊
Babytmr papatya35 ilk doğumumumda gecelik alırken bana 4 aylıkken kaç bdn giyiyosan lohusalık takımınıda o beden al demişlerdi öyle yaptım tam olmuştu. Fikir olur belki sizede😊
Defnelokusu Trendyoldan mavisini almıştım kaliteli geldi yıkadım şuan kurumada beklediğimden güzel geldi 😌 normal bedeninizi alın 🙏🏻
papatya35 Defnelokusu güle güle kullanın inşallah benimde hoşuma gitti ama kalıpları genişmiş ben bir büyük beden alayım diyordum en iyisi normal bedenimi almak o zaman teşekkürler 😘🌸
Defnelokusu papatya35 teşekkür ederim canım yok kendi bedenini al ben normal de s giyen biriyim M aldım o bile büyük 😄
papatya35 Babytmr 4aylıkken pek kilo alınmıyor aslında mantığındaki ne acaba 🤔 ben ilk 6nerdeyse 10 kilo aldım o yüzden beden konusunda karar veremiyorum am bu model baya geniş kalıpmış internetten alınca kararsız kalıyo insan 😘
Babytmr papatya35 tabi kişiden kişiye değişiyo yinede beden konusu ama bedenler büyükse yinede çok büyük almayın bence😊 4 aylıkken bende çok kilo almasamda yani göbeğim çıkmasada eski pantolonlarıma giremiyodum genişlemişti basen ve kalçalarım.
papatya35 badekusunannesi aa aynısını mı aldınız güle güle kullanın inşallah 🥰 bedeni baya geniş dimi