Eveeett sonunda bende doğurdummm kızlar 🙈 Hala inanamıyorum buraya hikayemi yazmakta nasip oldu şükürler olsun💕 Gelelim hikAyeme 😍
1 Aralık günü sabah 7 de doktorumuz hastahanede olmamızı istedi 3.gün öncesinde kararlaştırmıştık doktorumla doğumumu ben ilk baş normali istiyordum ama kayınvalidemlerin hepsi covid olunca bir korku geldi bana sezeryan olmaya karar verdim o an aklımda tabi eşime de doktorun yanında hocam normali dener en son çare sezeryan diyordum🙊 her neyse 1 Aralık geldi çattı gecesinde uydummu uyumadımmı öyle çabuk geçti ki anlatamam herşeyimiz hazır hemen geldik hastaneye yatış işlemleri vs derken doktorumuzu beklemeye başladık doğumhanede nst odasında nst çekildi sonda takıldı o kadar acımadı fakat rahat olamamak çok kötü o an istemsiz bir işeyiş geliyor hep altıma yaptım diye ebe yi çağırıp durdum🤣 neyse ameliyathane sırası bekliyorum o anda bana covid testi yapılacağını öğrendim bu arada özel hastanede doğumumu yaptım o testte biraz canım yandı doğum öncesi bana kimse böyle bir test olacağını söylememişti her neyse öyle böyle oldum şükür ki negatiftim hemen ameliyathaneye aldılar beni. İşteee dedim 9 ay boyunca hep bu korkuyla uyuyup uyanıp şimdi Buradayım . Kendimi sakin tutmaya çalıştım sağa sola bakıyorum herkes o kadar işinin Eriki herkes ne yapacağını biliyor . Anestezici geldi masada oturur halde biraz eğilmemi söyledi kımıldama dedi kendini serbest bırak ve kasma derin nefes al dedi aynen söyleneni yaptım ve hiç birşekilde ne iğne vurulduğunu anladım nede acı hissi sıfırdı yani . Bi 5 dk sonra belkide daha az sürede uyuştumu diye sordular bende anlamıyorum uyuşmadı heralde dedim bi kaldır bacağını dediler bende his yok şok oldum doktorum geldi hemen çat çat üstüme örtüler örtüldü kimseyi görmüyorum birşeyler oluyor ama ne acı ne ağrı hiç bir his yok sallanıyorum silkiliyorum sanki lunaparkta gondalda gibi gidiyorum ve bunuda söylediğimde doktorum güldü 🤣5 dk sonra bi cıyaklama sesi duydum ama böyle çok derinden sonrası tam dibimden geldi bir baktım ki üstten kızım hazelim bana bakıyor başladım ağlamaya hem ağlıyorum hem gülüyorum direk yüzüme getirip koydular yüzüme dokundurdular öyle bir sıcaklık öyle bir yumuşaklık yok Allahım dedim sana şükürler olsun kadife gibi hemen biraz öteme götürüp boyunu kilosunu ölçtüler 51 Cm 3720 gr Doğmuştu kızım şok oldum çünkü daha 4 gün önce doktorumuz 3150 demişti hocam dedim nasıl oluyor 600 gr eksikmi söylediniz doktor da şaşırdı siz yanlış tarttnız imkansız falan diyor ebeler hayır hocam bakın kilosu bu diyorlar en son ikna olduk😆 neyse ki yediğim herşeyin yaradığını anlamıştım sonrasında giydirdiler kızımı yanıma koydular 10 dk da diktiler sanırım sonrasında yoğun bakıma girdim ordada çok kalmadan odama götürdüler sonrasında kızım geldi şükürler olsun ki bitmişti tamam dedim . Öyle bir an ki o anın tarifi yok kelimeler kifayetsiz kalıyor herşeye bedel diyorsunuz. Akşama karşı gelip beni yürüttürdüler ilk o ayağa kalkış çok ağrılı oluyor gerçekten ama sakın korkmayın geçicek ağrılar olucak hiç geçmicek zannedeceksiniz ama emin olun hepsi zamanla geçiyor benim 3 günüm şuan ve ilk günkü değilim yürüyemiyordum onu bırakın yataktan kalkamıyordum şuan çok şükür kalkıp kendim tuvalete bile gidiyorum bol bol yürümeye bakın yürüyebildiğiniz kadar çok iyi geliyor çünkü . Depend gerçektn süper birşeymiş bir kez daha anladım 3 tane pijama götürdüm 2 tane yeterli oluyormuş 1 gün yatıyorlar zaten çoğu gereksiz gördüğünüz şeyleri bence koymayın çünkü ağrıdan sızıdan gözünüz birşey görmüyor . Herşeye rağmen kızıma kavuştum ya herşeye değer dedim onun o kokusu o yüzü masumluğu içimden herşeyi alıp götürdü . Allah hepinize güzel doğumlar nasip etsin ne olursa olsun korkmayın o ana odaklanın çünkü acılar ağrılar bir şekilde geçicek buna şahit oldum bizzat . Son olarak depend aşırı güzel birşeymiş mutlaka alınmalı . 3 Günde sütüm git gide artıyor gerektiği yerde az miktarda mama takviyesi veriyoruz 2,5 saat emzirmeye çalışıyorum ki sarılık olmasın . Son olarak şunu söylemek istiyorum hayatımda en korktuğum şeydi ameliyat olmak ve o atmosferi yaşamak bunu yenmenin gururunu anne olarak yenmek bana ayrı bişey kattı çünkü dünyaya bir can getirdim o yüzden sizde hiç hiç korkmayın anne olmak küçücük bir bebeğe sahip olmak öyle güzel birşeymiş ki şükürler olsun çok uzun oldu ama kusura bakmayın .☺️ Herkese hayırlı doğumlar dilerim biz mezun olduk darısı sizlere herşey için çok teşekkür ederim fikir alışverişi yaptığım hiç tanımadığım kişiler derdimi ortak olup yalnız bırakmadıkları için 🥰🙏 Allah’a emanet olunnsağlıcakla kalın canlar .. 💕💕