Adetime 1hafta kala yaptım iki çizgi çıktı biri hafif silikti şok olmustuk. Hemrn gittik kan verdık ama kanda cıkmadi negatif dediler . Allah Allah dedim testte çıktı kanda yok. Neyse ben kana inandım. Hamile degılım dedim. İçinden bi ses yine git test al drdi gittim erken testlerden aldım bi baktım yine iki çizgi bu sefer tam netti eşime dedim sok olduk kanda cıkmadi testte çıktı. Görümceme sordum oda şey drdi adet geçmeden gittin kan verdin ya daha kana karısmamis demek drdi. O sırada hep kasık agrım vardi tabi halsizlık. Üç gün bekledım gittim doktora hamilesin dedi😆🐣💕 erken gebelik testi olduğu icin testte çıkıp kanda hemen gözükmeye bilir siz bizim gibi aceleci olmayın iki çizgi çıkınca 3 gün bekleyip öyle kan verin derim 😊Cok uzun yazdim sanırım 😂