Yeppudaa Merhaba kizlar bu testi deneyip yanilmayi varmi hafif silik cizgi ciktida. Simdi sevineyimmi. Yoksa daha erkenmi. Adetime 5 gun var bu arada. 🥰
-elifss Yeppudaa Bence sevinebilirsiin 🥰 ben de 3 gün vardı yaptığımda hafif silikti adetin 1. günü de normal test alıp yaptım o da aynı çıktı şuan 11 haftalık hamileyiim..
Yeppudaa -elifss heyecan mutluluk sardi beni. Bende sizin gibi adet takviminden birgun sonra yapim. Allahim inşallah saglik li sihatli akilli salih guzel evlatlarimiz olur hepimizin.
kurtaricimelekk Adetime 2 hafta vardı normal gebelik testi hafif silik erken gebelik testi negatif çıkmıştı şuan 14 haftaligiz 🤗
Yeppudaa kurtaricimelekk inanirmisiniz dun normal gebelik testi denedim hic cikmadi bu ayda tutmadi bence dedim sonra sabah erken gebelik testi yapim dedim orda silik çıktı yani gorunuyordu baya.
Seyda08 Yeppudaa aslinda gidip kan da verebilirsiniz ben hemen oyle yapmistim sabirsizm bu konularda 🙈
Yeppudaa Seyda08 ben baya beklemek istiyorum cunku bundegerler beni strese sokar. Kimyasal gebelik gecirmistim evliligimin ilk aylarinda cok uzulmustum.
Seyda08 Yeppudaa tabi iciniz nasil rahat edicekse onsekilde ilerleyin ama rahat tutun icinizi insAllah gebelik vardir 🥰