EsraKaramuk Aysgog Ben 39. Haftaya kadar kullandım doğum yaptım. Hiç bir problem olmadı. İcmedigim gün bütün gün çıkarıyordum. Zaten bitkisel bir ilacmis hamilelere özel.
Mercimekmom Aysgog bende aynıyım 17 haftalık ama içmesem perişan oluyorum erkek olduğu için mi acaba 😬💙
babymomyy Aysgog 35. Haftadayım bende hala kullanıyorum 32. Haftada bırakmayı denedim daha fazla kilo almamak için çünkü ciddi anlamda iştah açıyor bıraktığım gün istifra etmekten yoruldum resmen prilam olmasa napardım bilmiyorum 🤦🏼♀️
zynb_ozkn Aysgog 30+2 hâlâ kullanıyorum her gece 2 tane ve bu gece almicam bir baktım ki bitmiş unutmuşum eşime söylemeyi bende arada deneyeyim dedim bakayım nasıl olucam almayınca ilk defa almadım çok korkuyırum