Canım anneler merhaba az önce sağlık bakanlığından arandık ve eşim pozitifmiş gelip benden de sürüntü aldılar.Şöyle ki süşük tehlikesinden dolayı progestan kullanıyorum,sonuçlarım daha çıkmadı,içinizde böyle bir durum yaşayan var mı ?Barsa nasıl geçti süreç ne kullandı ?😞