Selamm Kızlar…
Sonunda bende 23.11.2020 dogum yaptım🙏🏻😊
@
o gün öglen saat 12 de doktor randevum vardı nst ye girdim ve sancım hic cıkmadı… annemlere gectık ordan ve dedımki tamam bana suni sancı vercekler en cok korktugum seydi almanyada yasadıgım icin burda kafana göre kolay kolay sezeryan yapmıyolar… kendı sancım gelmezse sunı sancıdan cok korkıyodum anlatılanlardan dolayı… 1 saat belkı gectı gecmedı nefesimi kesecek sekilde bi kasılma girdi karnıma gercekten dogum sancısını anlıyosun dedıklerı cok dogru ilk sancıda anladım bu öteki kasılmalardan cok farklıydı… 3 kere 15 dkkda bı geldi sonra 1 saat 7 dkk 5dkk bagzen 3 dkk düsüodu eşim gidelım hemen dedi hastaneye ama ilk dogumum oldugu icin uzun sürer hastanede cekme evde cek acıyı dediler…bende bu yüzden ınat ettim daha erken dıye sonra cok israr etti diye gittik hastaneye…
korona yüzünden ilk ben cıktım dogum baslarsa eşimi kabul edıolar nstde sancılar düzenlı cıktı doktor kontroll etti 4 cm acıklık var dedıler yatırdılar hastaneye… eşim asagda beklıodu yukarı cıktı odaya cekıldık agrı daha fazlalaştı tualete girdim kanamam la bırlıkte felaket agrılar bastırdı sanki hic mola vermeden belden ve epıdural ıstıyorum dedım form doldurmanız gerek dedıler biz onu doldurusaıya kadar suyum patladı ve ıkınmam geldi ebe geldi cocugun sacını görebiliyorum dedi dogum basladı epidural gerek kalmadı dedi doktoru aradı buraya gelin bırazdan dogum olcak dedi ve doktor yetisemeden kızım dünyaya geldi cok şükür hersey okadar hızlı oldukii…
doktorda şok oldu ebede bukadar hızlı olmasına cok şükür atlattım darısı tüm hamişlerın basına Rabbım hepınızı cektirmeden kurtarsın inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻