kızlar merhaba ilk gebeliğim kayıplarım da var o yüzden haliyle hep panik ve endişeliyim 🙄
22+3 günlük olduk kızımla hareketlerini herşeyi hissediyorum çok şükür fakat bu haftaya girdiğimden beri bir bel ağrısı sızlıyor resmen korkuyorum 😒 sizler de oluyor mu ben mi paniğim