Mebi Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim bugün covid testim pozitif çıktı kadın doğum doktorum kan sulandırıcı iğne ve antiviral tedavisi önerdi korkuyorum bu durumu yaşayan varmı bu iğneler düşüğe sebebiyet verir mi?
momsboys Mebi merhaba canım gecmiş olsun bende 7. haftamda yakalandım hiç bir iğne ilaç kullanmadım gerekli görmediler çok şükür şuan 11 haftalıgız çokta basit atlattım 4 gün kadar tat koku kaybım oldu sonra düzeldi çok şükür gönlünü ferah tut
Bilgeenur Mebi baska bir doktora daha mi danissaniz acaba kan sulandiriciyi duydm ama antivirallerin verildigini duymadim acikcasi
Eymeninannesii35 Merhaba 31 haftalık gebeyim eşim pozitif çıktı ama benim test yaptırmama gerek duymadı doktorum ilaç kullanamıcaksın sonuçta diyor. Bugün karantinanın 3.günündeyim bol bol yoğurt ve süt iç. Ve bi kaşık sirke limon sıkıp iç canım gün de bir defa uygula bunu
Rabianida Allah şifa versin canım tez zamanda atlatman dileğiyle stresten uzak dur bol bol meyve vitamin yeşil yapraklı sebzeleri tüket sıvı almayı ihmal etme morali yüksek tut Allah’ın izniyle sende bebişte zararsız atlatırsınız😊
Bihitta Benim eşimin testide dün pozitif çıktı, 9 haftalık hamileyim test yaptırmaktan korkuyorum zaten yaptırsamda ilaç kullanamam herhalde.. hiç tedbir almıyorum alınmasın diye uzakta durmuyorum ayrıca kendide gayet iyi sadede tad ve koku alamıyor 🥺